Evropská unie Evropský sociální fond Operační program Zaměstnanost
Rozvoj nástrojů strategického řízení, komunikace s veřejností a vzdělávání úředníků v podmínkách města Aš. Číslo projektu: CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010008.
Umístění vícejazyčných vítacích cedulí na příjezdové cesty do města s kontaktem na callcentrum, kde je možné poskytovat informace v NJ, AJ.
Zřízení callcentra.
uvítací cedula a nějaké informace o městě ano, ale bez callcentra, o je dneska přežitek, radši napojené na funkční internetové stránky o městě pro turisty a návštěvníky
Callcentrum může být infocentrum. Prostě číslo, kde mi podají informace. Viděla bych to jako službu nejen pro občany a podnikatele z Aše a okolí, ale i pro turisty a naše sousedy v Německu. Hodně lidí starší generace neumí na internetu vyhledávat. Jazyková bariéra k tomu... Když bude chtít babička z "Kleine Dorf" vědět, kde se může v Aši ubytovat, dojít si na řízek anebo ke kadeřnici, která jí bude rozumět.. Nebo kontakt na firmu, která jí položí v domečku podlahu, kdo ošetří nebo ostříhá jejího pejska... Ten hlad po těchto informacích je obrovský a ostych někoho oslovit německy nebo anglicky také.
Skvělý nápad. Ale taky bych tam dal číslo na Infocentrum a neříkal tomu Call centrum. Když projede kolem cedule a zapatuje si jen to, že je v Aši infocentrum a neuloží si číslo, bude pořád mnohem jednodušší se jedním slovem kohokoli zeptat na Infocentrum a každý dotyčného navede i rukama a nohama nebo mu dá číslo. Když se zeptá ve městě na Call centrum tak ještě za 5 let nebude spousta lidí vědět co po něm ten turista chce za call centrum...
Uvítací cedule je dobrý nápad, i menší města a obce takové cedule mají. Nemusela by být nějaká velká , bohatě by stačil název města, znak města a popř. nějaké to telefonní číslo a webové stránky Infocentra.
Dobrý den, díky za Váš příspěvek! Informace pro turisty a návštěvníky města poskytuje Infocentrum, pro město by bylo ekonomicky nevýhodné zřízení callcentra. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.